Contact

Algemene vragen
Heeft u een vraag over uw inschrijving of over deze website? Mogelijk vindt u het antwoord bij Uitleg.

Voor vragen of klachten kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met WoningNet:

  • Via e-mail
    U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Een bewijsstuk kunt u als bijlage meesturen.
    Wij beantwoorden uw e-mail binnen drie tot vijf werkdagen.

  • Telefonisch
    Als u direct een antwoord wenst op uw vraag, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Klantcontactcentrum van WoningNet op 0900 - 202 30 72 (€ 0,45 per gesprek). Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur. Let op, dit is het enige juiste nummer van WoningNet Stadsregio Amsterdam ook al krijgt u een melding dat het een verkeerd nummer is of krijgt u van 1850 een ander telefoonnummer.

  • Schriftelijk
    Inschrijf- en wijzigingsformulieren kunt u sturen naar:
    WoningNet
    Postbus 158
    1380 AD Weesp 

Vragen over een woningaanbieding
Heeft u vragen over een woningaanbieding of over uw status bij een digitaal aangeboden woning? Neem contact op met de woningcorporatie die de woning aanbiedt.

KVK nr: 30171204
BTW-nr: 813459059B01

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.

×

U kunt tekst laten voorlezen. Selecteer de gewenste tekst en klik op het icoontje dat automatisch verschijnt.