Veelgestelde vragen over Verlengingskosten

 

Ik wil mijn inschrijving verlengen, maar dit is niet mogelijk. Wat moet ik doen?

Als u geen machtiging heeft afgegeven ziet u als u inlogt automatisch een bericht over het afgeven van een doorlopende machtiging, het betalen via iDEAL of zelf overmaken. Dit bericht ziet u vanaf zes weken voor het verlopen van uw inschrijving.

Ook krijgt u zes weken voor het verlopen van uw inschrijving een e-mail* met het verzoek om de verlengingskosten te betalen.

Verloopt uw inschrijving binnen zes weken en kunt u niet verlengen? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum.

Als u een machtiging heeft afgegeven hoeft u niets te doen. De verlengingskosten worden binnen 10 dagen na de verloopdatum automatisch afgeschreven. U krijgt zes weken voor het verlopen van uw inschrijving een e-mail met het bericht dat de verlengingskosten binnenkort worden afgeschreven.

Als het niet lukt om de verlengingskosten te incasseren krijgt u per e-mail automatisch een betaalverzoek. U krijgt dan de mogelijkheid om te betalen via iDEAL of door het bedrag zelf over te maken.

* Dit bericht kan alleen worden verzonden als u bij uw inschrijfgegevens aangeeft dat u correspondentie via e-mail wilt ontvangen.

Is uw vraag hiermee beantwoord?