Veelgestelde vragen


De inschrijftermijn voor de Overgangsregeling vervallen woonduur is gestopt. Kan ik alsnog voor de overgangsregeling in aanmerking komen?

De inschrijftermijn voor de Overgangsregeling vervallen woonduur is op 1 januari 2016 verlopen. Voor woningzoekenden die deze termijn hebben gemist is er een tijdelijke Coulanceregeling. Deze geldt tot 1 juli 2019. Lees meer informatie over deze Overgangsregeling vervallen woonduur.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Hoe kom ik aan een e-mailadres?

Op deze website staat in een aantal stappen uitgelegd hoe u gratis een e-mailadres kunt aanmaken. U kunt natuurlijk ook de hulp inroepen van familie of buren voor het aanmaken van een e-mailadres. De corporaties kunnen u hierbij ook helpen.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Het lukt niet om me bij WoningNet in te schrijven via internet.

Als een inschrijving via internet niet lukt, kan dit verschillende redenen hebben: 

  • U heeft een tweelingbroer of -zus die al staat ingeschreven bij WoningNet. U kunt zich alleen via een inschrijfformulier inschrijven. Voeg hierbij een kopie van een geldig legitimatiebewijs van zowel uzelf als van uw tweelingbroer of -zus.   
  • Er is een andere persoon die dezelfde achternaam en geboortedatum heeft. U kunt zich alleen via een inschrijfformulier inschrijven. Voeg hierbij een kopie van een geldig legitimatiebewijs. 
  • U staat al ingeschreven bij WoningNet, Stadsregio Amsterdam. Vraag uw inschrijfgegevens op via het Klantcontactcentrum van WoningNet.
Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Waarom moet ik mij inschrijven?

Zoekt u een sociale huurwoning in de Stadsregio Amsterdam, dan heeft u een inschrijving bij WoningNet nodig. Met een inschrijving bij WoningNet kunt u woningen zoeken die passen bij uw woonwensen. Door te reageren geeft u vervolgens aan dat u interesse heeft in een woning. Zodra u zich heeft ingeschreven, bouwt u inschrijfduur op. Hoe meer inschrijfduur u heeft opgebouwd, hoe meer kans u heeft om een woning toegewezen te krijgen.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wat kost een inschrijving?

Een inschrijving bij WoningNet Stadsregio Amsterdam kost eenmalig € 50 (prijspeil 2012). Maar wanneer u een woning accepteert in de periode 2017–2019 bieden de corporaties in de Stadsregio Amsterdam u gratis een nieuwe inschrijving aan. Als u de inschrijving wilt behouden moet u wel verlengingskosten betalen. U ontvangt hiervoor ongeveer één jaar na de inschrijfdatum automatisch een betaalverzoek per e-mail. 

U kunt betalen via iDEAL of u kunt uw inschrijfkosten betalen door bij uw inschrijving eenmalig een machtiging af te geven. WoningNet incasseert de inschrijfkosten ongeveer vijf werkdagen na de inschrijving.

Om na het eerste jaar ingeschreven te blijven staan, moet u jaarlijks verlengingskosten betalen. Lees hier meer over het betalen van uw verlenging.

Wanneer u uw nieuwe woning heeft geaccepteerd met een tweede inschrijving met een urgentie of indicatie, krijgt u geen gratis nieuwe inschrijving. Wij gaan er dan vanuit dat u nog een geldige inschrijving heeft.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Ik weet mijn IBAN niet. Waar kan ik dit opzoeken?

Alle Nederlandse rekeningnummers bestaan tegenwoordig uit 18 cijfers en letters. Dit langere rekeningnummer heet IBAN, de afkorting van International Bank Account Number.
U vindt uw IBAN als u inlogt bij uw bank en op uw bankafschrift.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Hoe krijg ik een registratienummer en wachtwoord?

Als u zich inschrijft via de website kiest u zelf uw wachtwoord. Het registratienummer maakt WoningNet automatisch voor u aan. Met deze gegevens kunt u op zoek naar een woning. U ontvangt van WoningNet nog een bevestiging per e-mail met uw registratienummer.

Ook als u zich inschrijft via een inschrijfformulier moet u een e-mailadres opgeven. Op het bewijs van inschrijving dat u daarna ontvangt staat uw registratienummer, maar wordt geen wachtwoord vermeld. U kunt via de link Wachtwoord vergeten? (op de pagina Inloggen) een wachtwoord aanmaken. Met uw registratienummer en het door u aangemaakte wachtwoord kunt u inloggen en op woningen reageren.

Als u geen geldig e-mailadres heeft, krijgt u uw bewijs van inschrijving binnen drie weken per post. Hierop staat alleen uw registratienummer. Zonder e-mailadres is het niet mogelijk een wachtwoord aan te maken en kunt u niet op woningen reageren via de website van WoningNet.

Als u bent ingelogd kunt u kunt u uw wachtwoord en/of uw e-mailadres wijzigen bij Mijn gegevens - Profiel.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wat zijn de voorwaarden voor een inschrijving bij WoningNet?

U kunt zich alleen bij WoningNet inschrijven als u voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • u bent 18 jaar of ouder;
  • u beschikt over de Nederlandse nationaliteit of een geldige verblijfsstatus, of u bent EU-ingezetene;
  • de inschrijving is persoonsgebonden en kan niet worden overgedragen op iemand anders. Er is één uitzondering: als de inschrijver overlijdt kan de inschrijving op naam van de mede-inschrijver komen te staan. Dit kan alleen bij een huwelijk, geregistreerd partnerschap of samenlevingsovereenkomst. Bij een eventuele scheiding kan de mede-inschrijver geen aanspraak maken op de opgebouwde rechten van de inschrijving.

U mag twee keer ingeschreven staan bij WoningNet: één keer als inschrijver en één keer als mede-inschrijver (een mede-inschrijver bouwt geen inschrijfduur op).

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Moet ik direct na het inschrijven mijn huidige woonsituatie invullen?

Ja, want anders is uw woonduur niet bij ons bekend. Wanneer u uw huidige woonsituatie niet heeft ingevuld, kunnen wij uw woonduur niet omzetten in inschrijfduur en kunt u geen gebruik maken van de Overgangsregeling vervallen woonduur. Tot 31 december 2015 wordt uw woonduur omgezet in inschrijfduur.

Lees meer over het verdwijnen van woonduur.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Ik heb nu een jaarinkomen hoger dan € 36.165, is inschrijving bij WoningNet zinvol?

De woningcorporaties verhuren de woningen aan mensen met een inkomen tot maximaal € 36.165 (verzamelinkomen van het huishouden, kinderen niet meegerekend). De wet biedt ruimte om een deel van de woningen ook open te stellen voor woningzoekenden met een jaarinkomen van maximaal € 40.349. In elke woningadvertentie kunt u zien wat het maximale inkomen is waarmee u op de woning kunt reageren. 

Corporaties moeten van de overheid hun woningen passend toewijzen. Dit betekent dat de huur van de woning moet passen bij het inkomen en de samenstelling van het huishouden van de woningzoekende. Lees hierover meer.

Overweegt u zich bij WoningNet in te schrijven, dan is het belangrijk dat u zelf de afweging maakt of dit voor u zinvol is. Het is natuurlijk ook mogelijk dat u al ingeschreven staat bij WoningNet en dat uw inkomen te hoog is voor een sociale huurwoning. Misschien verwacht u dat uw inkomen gaat dalen en dat u over een tijdje wel in aanmerking komt voor een sociale huurwoning. In de tussentijd bouwt u dan inschrijfduur op. Andersom kan het ook zo zijn dat u nu minder verdient, maar dat u de komende jaren meer gaat verdienen. Denk dus goed na voordat u zich in- of uitschrijft bij WoningNet.

Uitzonderingen maximale inkomensgrens € 36.165/€ 40.349

Enkele groepen woningzoekenden kunnen ook met een hoger inkomen dan € 36.165/€ 40.349 reageren op sociale huurwoningen bij WoningNet:

  • Stadsvernieuwingsurgenten (voor (semi-) stadsvernieuwingsurgenten uit de gemeente Amsterdam geldt een maximale inkomensgrens van € 52.180, prijspeil 1 januari 2017);
  • Woningzoekenden met een indicatie voor een rolstoelgeschikte woning van de Afdeling Wonen van de gemeente Amsterdam;
  • Kandidaten met een GEB-indicatie of een indicatie voor een aanleunwoning in Zaanstad.

Net als voor andere woningzoekenden geldt ook voor hen dat woningzoekenden met een laag inkomen voorgaan bij de goedkopere woningen (nettohuur tot en met € 635,05).

Heeft u een indicatie van het CIZ (Centrum Indicatiestelling Zorg) voor minimaal 10 uur zorg per week? Ook dan kan voor u een uitzondering gelden. Neem in dat geval contact op met een van de corporaties voor een toelichting op het via WoningNet zoeken naar een woning.

Daarnaast wordt voor een paar andere groepen een uitzondering gemaakt, maar zij kunnen niet zelf zoeken via WoningNet. Als u denkt dat u een uitzonderingspositie heeft, dan kunt u contact opnemen met uw gemeente of met uw corporatie.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Kan ik mij inschrijven als ik in het buitenland woon?

Ja, dat kan. Als u op de website uw adres registreert kunt u aangeven in welk land u woont. Vervolgens kunt u uw buitenlandse adres opgeven.
U kunt niet betalen met een buitenlandse bankrekening. Heeft u geen Nederlandse bankrekening, neem dan contact op met het Klantcontactcentrum.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wanneer word ik uitgeschreven bij WoningNet?

Uw inschrijving vervalt als:

  • u een sociale huurwoning accepteert van één van de woningcorporaties of andere verhuurders via WoningNet;
  • u als mede-inschrijver nodig bent voor de toewijzing van een sociale huurwoning van een van de woningcorporaties;
  • u de inschrijfkosten niet betaalt;
  • u de verlengingskosten niet betaalt;
  • u zelf heeft aangegeven dat u uitgeschreven wilt worden;
  • u meer dan één keer staat ingeschreven als inschrijver (de inschrijving met de langste wachttijd blijft bestaan).*

* Uitzondering
U mag wel meer dan één keer als hoofdinschrijver staan ingeschreven als u beschikt over meer dan één (medische) indicatie of een stadsvernieuwingsurgentie. Een woningcorporatie moet beslissen of dit voor u van toepassing is.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Kan ik mijn inschrijving ook gebruiken voor een andere regio?

Een inschrijving bij WoningNet Stadsregio Amsterdam geldt alleen voor deze regio. U kunt uw inschrijving en opgebouwde wachttijd niet gebruiken in een andere regio. Inschrijven in meerdere regio's is wel toegestaan. U betaalt dan voor elke inschrijving inschrijfgeld.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Mijn partner en ik wonen op hetzelfde adres. Kunnen we beide ingeschreven staan?

Ja, dit is zinvol. In geval van een relatiebreuk heeft u dan beiden inschrijfduur opgebouwd, waardoor het vinden van een woning gemakkelijker wordt.

Ook als u samen met uw partner een woning accepteert kan mogelijk de eigen inschrijving van de mede-inschrijver blijven bestaan. Deze vervalt namelijk alleen wanneer de mede-inschrijver nodig was om de woning te verkrijgen, bijvoorbeeld vanwege het vereiste aantal personen, het inkomen of de minimumleeftijd. Als een inschrijver ook zonder mede-inschrijver een woning kan accepteren, dan blijft de eigen inschrijving van de mede-inschrijver bestaan. Daarmee bouwt deze nog steeds inschrijfduur op. Hierdoor kunt u gezamenlijk sneller een mogelijke vervolgstap in uw wooncarrière zetten.


Hebben u en uw partner niet allebei een inschrijving? Lees dan deze tekst
Bij het overlijden van de inschrijver kan de registratie op naam van de mede-inschrijver worden gezet. Dit kan alleen als sprake is van een huwelijk, geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract.

Stuur dan een kopie van de overlijdensakte en een bewijs van het huwelijk, geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract met een korte toelichting naar WoningNet.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Hoe kan ik mij uitschrijven?

U kunt zich uitschrijven bij WoningNet Stadsregio Amsterdam:

  • via de website: log in en klik bij Mijn gegevens op Profiel. Bij Overzicht van mijn gegevens ziet u aan de rechterkant de knop om u uit te schrijven.
  • via de servicelijn (0900 8140 € 0,45 p/m): kies de optie Gegevens wijzigen. Hierna toetst u uw registratienummer in en kiest u voor uitschrijven. 
  • schriftelijk: stuur uw verzoek om uitschrijving, onder vermelding van uw registratienummer, naar WoningNet.

Let op! Als u actuele en/of lopende reacties heeft, kunt u zich niet uitschrijven. Neem in dit geval contact op met WoningNet voor meer informatie over de procedure.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wat kan ik doen als ik mij per ongeluk heb uitgeschreven?

Neem in dit geval contact op met het Klantcontactcentrum van WoningNet. Onze medewerkers kunnen uw inschrijving mogelijk weer herstellen.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Als ik mij uitschrijf, krijg ik dan de inschrijfkosten terug?

Alleen als u binnen één maand na inschrijving weer opzegt en u zelf de inschrijving heeft betaald, krijgt u de inschrijfkosten terug. Dit kan alleen als u nog niet heeft gereageerd op het woningaanbod.  

Stuur voor het terugstorten van uw inschrijfkosten een kopie van een betalingsbewijs (bijvoorbeeld een bankafschrift) onder vermelding van uw registratienummer naar WoningNet.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Hoe kan ik mijn inschrijfgegevens wijzigen?

De meeste gegevens kunt u zelf wijzigen via de website, als u bent ingelogd. U klikt dan bij Mijn gegevens oProfiel.
Deze gegevens kunt u niet via internet wijzigen:

  • naam
  • geboortedatum
  • geslacht
  • naam, geboortedatum, geslacht en adres van de mede-inschrijver (u kunt de mede-inschrijver wel uitschrijven en/of toevoegen)
  • inschrijfdatum
  • woonduur (behalve als u ook uw woonadres wijzigt)
  • urgenties en indicaties

Als een van de bovenstaande gegevens niet juist geregistreerd staat, kunt u schriftelijk een gemotiveerd wijzigingsverzoek doen. Voeg bij uw verzoek een kopie van een geldig legitimatiebewijs. Stuur uw verzoek naar WoningNet. WoningNet beoordeelt vervolgens of uw verzoek verwerkt kan worden en stelt u daarvan op de hoogte.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Heeft mijn adreswijziging of verhuizing invloed op mijn wachttijd?

Een adreswijziging/verhuizing kan invloed hebben op uw wachttijd:

  • Als u gebruik maakt van de Overgangsregeling vervallen woonduur, vervalt deze overgangsregeling. U heeft dan alleen nog uw feitelijke inschrijfduur als wachttijd.
  • Als u na uw adreswijziging niet langer een zelfstandige woning leeg achterlaat, moet u  uw woonsituatie aanpassen bij uw inschrijfgegevens. U heeft dan alleen nog uw feitelijke inschrijfduur als wachttijd.
  • Als u gebruik maakt van de regelingen Tijdelijk Behoud Woonduur of Tijdelijk Behoud Inschrijfduur dan vervallen deze regelingen na uw adreswijziging.
Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Kan ik mijn inschrijving op naam van iemand anders laten zetten?

Nee, een registratienummer is persoonsgebonden en kan niet op naam van iemand anders worden gezet.

Op deze regel bestaat één uitzondering: in het geval van overlijden van de inschrijver kan de registratie op naam van de mede-inschrijver komen te staan. Dit kan alleen als sprake is van een huwelijk, geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract.
Stuur in dat geval een kopie van de overlijdensakte en een bewijs van het huwelijk, geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract met een korte toelichting naar WoningNet.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Hoe kan ik als stadsvernieuwingskandidaat mijn gegevens wijzigen?

Als stadsvernieuwingskandidaat kunt u alleen uw telefoonnummer en e-mailadres zelf wijzigen. Overige wijzigingen kunt u doorgeven aan uw woonbegeleider. De naam van uw woonbegeleider vindt u in de toekenningsbrief voor uw urgentie.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Ik heb mij uitgeschreven, kan dit worden hersteld?

Ja, als u zichzelf heeft uitgeschreven, bijvoorbeeld omdat u dacht dat uw inkomen te hoog was om nog in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning, dan kan dit worden hersteld.
Neem contact op met het Klantcontactcentrum van WoningNet. Onze medewerkers kunnen uw inschrijving mogelijk heractiveren. U moet wel eventueel verschuldigde verlengingskosten betalen.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wanneer mag ik gebruikmaken van Tijdelijk behoud woonduur?

U komt in aanmerking voor de regeling Tijdelijk behoud woonduur als:

  • u voor 1 juli 2015 in de Stadsregio Amsterdam bent verhuisd van een zelfstandige sociale huurwoning van een corporatie naar een andere zelfstandige sociale huurwoning van een corporatie. De ingangsdatum van uw huurcontract is hierbij bepalend;
  • u zich voor 1 juli 2015 (opnieuw) heeft ingeschreven bij WoningNet en zich daarbij hebt aangemeld voor de regeling;
  • uw huidige woning bij ingang van het huurcontract geen vrijesectorwoning was;
  • u uw huidige woning niet hebt gekregen via woningruil;
  • uw vorige woning leeg is opgeleverd én u uw huidige woning leeg achterlaat;
  • uw huurcontract niet ouder is dan vijf jaar (gemeten vanaf uw inschrijving voor de regeling én vanaf de toewijzing van een nieuwe woning!);
  • u uw huidige woning niet heeft gekregen op basis van samengevoegde woonduur;
  • u uw huidige woning niet heeft gekregen op basis van Tijdelijk behouden inschrijfduur;
  • u niet eerder gebruik heeft gemaakt van de regeling Tijdelijk behoud woonduur.

Let op!
Deze regeling gaat op termijn verdwijnen, maar u kunt hier in ieder geval nog tot 1 juli 2017 gebruik van maken. Dit kan alleen als u zich voor 1 juli 2015 voor deze regeling heeft aangemeld en op het moment van de toewijzing nog aan de voorwaarden voor de regeling voldoet.

Om van de regeling gebruik te kunnen maken, moet zowel uw oude als uw nieuwe inschrijving op uw naam staan. Dit geldt ook voor de huurcontracten van uw oude en uw nieuwe woning. 


Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wanneer mag ik gebruikmaken van Tijdelijk behoud inschrijfduur?

U komt in aanmerking voor de regeling Tijdelijk behoud inschrijfduur als:

  • u voor 1 juli 2015 bent verhuisd naar een zelfstandige sociale huurwoning van een corporatie in de Stadsregio Amsterdam. De ingangsdatum van uw huurcontract is hierbij bepalend;
  • u ook echt op basis van uw inschrijfduur bent verhuisd, dus niet op basis van een urgentie, indicatie*, overgangsregeling, via woningruil of via directe toewijzing door de corporatie.
    Uitzondering hierop is wanneer u een woning via loting heeft verkregen. Dan kunt u wel gebruik maken van de regeling;
  • u zich voor 1 juli 2015 (opnieuw) heeft ingeschreven bij WoningNet;
  • uw huidige woning bij ingang van het huurcontract geen vrije sector huurwoning was;
  • u uw huidige woning leeg achterlaat;
  • uw huurcontract niet ouder is dan twee jaar (let op: dit wordt twee keer gemeten, zowel bij inschrijving voor de regeling als bij toewijzing van een nieuwe woning).

* Uitzondering: als u met een medische indicatie voor de gemeente Amsterdam bent verhuisd kunt u wél gebruik maken van Tijdelijk behoud inschrijfduur.

Let op!
Deze regeling gaat op termijn verdwijnen, maar u kunt hier nog tot 1 juli 2017 gebruik van maken. Dit kan alleen als u zich voor 1 juli 2015 voor deze regeling heeft aangemeld en op het moment van de toewijzing nog aan de voorwaarden voor de regeling voldoet.

Om van de regeling gebruik te kunnen maken, moet zowel uw oude als uw nieuwe inschrijving op uw naam staan. Dit geldt ook voor uw huidige huurcontract.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wat is er gebeurd met mijn samengevoegde woonduur?

Tot 1 juli 2015 was het mogelijk om woonduur van u en uw mede-inschrijver samen te voegen. Door de invoering van de nieuwe Huisvestingswet is de regeling Samenvoegen woonduur vervallen per 1 juli 2015. Woningzoekenden die voor deze regeling stonden ingeschreven hebben hierover bericht gehad. Meer informatie

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Als de termijn voor het gebruik van de regeling Tijdelijk behoud woonduur verstreken is, wat is dan mijn wachttijd?

Wanneer u ingeschreven stond voor de regeling Tijdelijk behoud woonduur, maar de termijn van 5 jaar is verstreken, dan vervalt de regeling. Daarna geldt voor u de Overgangsregeling vervallen woonduur, waarbij uw huidige vervallen woonduur is omgezet in inschrijfduur.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Als de termijn voor het gebruik van de regeling Tijdelijk behoud inschrijfduur verstreken is, wat is dan mijn wachttijd?

Wanneer u ingeschreven stond voor de regeling Tijdelijk behoud inschrijfduur, maar de termijn van 2 jaar is verstreken, dan vervalt de regeling. Daarna geldt voor u de Overgangsregeling vervallen woonduur, waarbij uw huidige vervallen woonduur is omgezet in inschrijfduur.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie

Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u ook uw vraag stellen aan ons Klantcontactcentrum.

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.

×

U kunt tekst laten voorlezen. Selecteer de gewenste tekst en klik op het icoontje dat automatisch verschijnt.