Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×

Welkom

Contact

Het is bij ons drukker dan normaal. Op dit moment beantwoorden wij e-mails van 19 juni 2019. Als u een deadline heeft in verband met een woningaanbieding is het belangrijk dat u zelf op tijd uw reactie doorgeeft via de website. Wij adviseren u in dat geval geen e-mail te sturen om te voorkomen dat wij uw e-mail niet op tijd in behandeling kunnen nemen. 

Vraag over coulanceregeling voor Vervallen woonduur
U kunt bij bij Mijn gegevens en Overzicht van mijn gegevens zelf zien of u gebruikt maakt van de overgangsregeling. U ziet hier uw wachttijd en of deze gebaseerd is op de overgangsregeling.  Meer informatie over de overgangsregeling.

Algemene vragen
Heeft u een vraag over uw inschrijving of over deze website? Mogelijk vindt u het antwoord bij Uitleg.

Voor vragen of klachten kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met WoningNet:

  • Via e-mail  
    U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Een bewijsstuk kunt u als bijlage meesturen.
    Wij beantwoorden uw e-mail binnen drie tot vijf werkdagen. In verband met Hemelvaart en Pinksteren is het niet mogelijk om uw vraag binnen drie tot vijf werkdagen te beantwoorden.
  • Telefonisch
    Als u direct een antwoord wenst op uw vraag, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Klantcontactcentrum van WoningNet op 0900 - 202 30 72 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur. 
  • Schriftelijk
    Inschrijf- en wijzigingsformulieren kunt u sturen naar:
    WoningNet
    Postbus 158
    1380 AD Weesp 

KVK nr: 30171204

BTW-nr: 813459059B01

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.

×

U kunt tekst laten voorlezen. Selecteer de gewenste tekst en klik op het icoontje dat automatisch verschijnt.