Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×

Welkom

Telefonisch reageren niet meer mogelijk

17 maart 2017


Vanaf 1 april 2017 zijn de volgende telefoonnummers van WoningNet niet meer in gebruik:
Reactielijn: 0900-8120
Resultatenlijn: 0900-8130
Servicelijn: 0900-8140

Dit betekent dat u vanaf 1 april niet meer telefonisch een reactie kunt plaatsen op het woningaanbod of uw positie telefonisch kunt opvragen. Via de servicelijn was het mogelijk om uw inschrijfgegevens te beluisteren of om uzelf uit te schrijven. Al deze zaken regelt u snel en eenvoudig via de website.

Waarom zijn deze telefoonlijnen opgezegd?
Wij merken dat steeds meer woningzoekenden hun weg vinden op onze website. Het proces rondom het zoeken en accepteren van een woning verloopt bijna helemaal digitaal. Er wordt dan ook steeds minder gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een telefonische reactie te plaatsen op het woningaanbod. Daarnaast zien wij dat veel bellers voortijdig het gesprek afbreken, waarschijnlijk omdat de telefoonlijnen alleen goed werken met een vaste telefoon.

Waar kunt u voor hulp terecht?
Wij begrijpen dat niet iedereen een computer heeft of vaardig is met het internet. Ondervindt u problemen met reageren vanwege het afschaffen van de reactielijn? Dan helpt het Klantcontactcentrum van WoningNet u graag verder met het plaatsen van een reactie op het woningaanbod.

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.

×

U kunt tekst laten voorlezen. Selecteer de gewenste tekst en klik op het icoontje dat automatisch verschijnt.